-Baltimore-


Snacka om vilken omställning från en skola med 264 elever och vårat härliga gäng från Sverige. Vi hade grymt tid i NY. Synd att vi alla bor lite varstans nu i USA, men det kommer lediga helger. Just nu är det väldigt lugnt, tyst och ensamnt här i Baltimore. Pojkarna är nämligen bort på kryssning med sin pappa och mamman jobbar nu under veckan. Så det är nu jag, hunden och katten och självklart men nya bästis Datorn, får ej glömmas.


Så jag fördriver mina dagar med massa internet, promenader i värmen. Det är en 30 grader och väldigt kvaft här. Men jag klagar inte på värmen. Än så länge på mina promenader har jag sett en massa skog, några hus (en med svensk flagga), kossor och farmers market med några butiker och en kaffestället. Längtar tills bilen blir lagad så kan jag ta lite längre turer, kanske hitta nåt shoppingställe att fördriva tiden på.



                        

Skogspromenaden          Framsidan av huset                 baksidan                                

KRAMEN!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej på dig min lilla vän!



Vilket hus :-) vill se mer bilder från insidan :)

verkar ju kanon fint....



skönt att höra att du får sällskap om dagarna i form av nya djurvänner!



tänker på dig!

Puss

2009-08-25 @ 07:39:26
Postat av: Marre

Hejsan Malin.



Verkligen roligt att se hur du har det.Var du ska bo nu närmaste året:) Kramar kramar kramar

2009-08-25 @ 14:21:00
Postat av: anna

kul att hitta dig här :D hoppas du har det kanon gumman!!



pusskram/

anna mellesmo

2009-08-25 @ 16:07:49
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Maria

hih.. så nu rä du oxå matte till en katt o hund.. vad mysig.

Härligt att du har datorn, såd u har något att göra.

Kram Maria

2009-08-26 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0