-Första provet, Klart-

Igår klarade jag första delen av mitt körkort. Ett prov om alkohol och droger, 90% rätt, lite stolt är man. Men det andra provet och uppkörningen blir nog lite tuffare. Jag har nämligen ingen aning om vad som väntar på dessa. Får se om jag har ett Maryland körkort på lördag! Inatt kom det in ett jätte oväder, det åskade konstant i 2 timmar och det blixtrade till var tionde sekund och regnet smattrade mot taket. Emellan åt kändes det som om huset skulle rasa. Ovädret måste ha varit precis ovanför huset, mäktiga krafter! Just nu sitter jag och väntar på att pojkarna ska vakna så jag kan servera dem lite frukost.


Till familjen och släkten ha det nu så bra i Igeltjärn. Hoppas att solen tittar fram och ett riktigt skit fiske på er! ;)

Tänker på er!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej malin H!



Va duktig du är:) kul att första dagen är avklarad.



puss på dig

2009-08-28 @ 17:13:27
Postat av: Mamma

Hej! I fredagskväll fick vi massa regn men vi hade byggt ett stort regnskydd som vi kunde sitta under allihopa. Solen såg vi både lördag och söndag och vi fick sammanlagt 16 fiskar. Kram

2009-08-30 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0