-Starbucks Coffee-


Igår kom bilen tillbaka. Äntligen! Jag tog en sväng till pojkarnas skola, det var lätt att hitta och tar bara en 7-10min. Men kartan har jag med mig, men vet aldrig vad som kan hända längst vägen. Hittade också på ett suveränt fika ställe. Där Starbucks Coffee ligger inne i en bok & tidnings affär, Barnes & Nobel Så man köper sig en "kaffe", som smakar mer som varm mjölk. Sen så väljer man ett par härliga tidnigar, så har man tidsfördriv i några timmar. Där hittade jag dessutom Grey´s Anatomy season one, som jag självklart köpte. Kom nyss tillbaka från en 45 min promenad i en 35 grader, helt slut. Men jag orkade med lite styrkeövningar. Jag gillar iden, ju mer man tränar desto mer kan man äta ;) Ne nu är det dags att hoppa in i duschen.

Tänker på er där hemma ♥

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi tänker på dig med, hoppas du inte svettas bort=)

2009-08-26 @ 19:23:12
URL: http://ccarolinees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänker på dig mä! Hoppas du inte känner dig allt för ensam! Kram

2009-08-26 @ 20:13:23
Postat av: Becc

Ah men den iden är bra, ju mer man rör sig ju större kaka kan man ta! Och om du vill ha bra läsning så sätt igång och läsa om Edward ;)

kramkram

2009-08-26 @ 22:39:30
URL: http://becc.webblogg.se/
Postat av: Lina

<3 Vad härligt!



Tänker på dig!

2009-08-27 @ 07:46:08
Postat av: Mimmie

ser inte helt fel ut, onskar ja va med dig =)



du by the way det ar en ny serie som heter true blood som tydligen ska va jatte bra, stort har i aus.. kolla om du kan fa tag pa dem bockerna dar?



Pussen

2009-08-28 @ 00:33:24
URL: http://mimmiej.blogg.se/
Postat av: Ulle

Dumt att jag inte är med dig där på det fiket, där hade vi kunnat suttit och snackat i en evighet :)

Skönt med så mycket värme, snart åker jag mot kallare breddgrader ;)

Puss på dig!

2009-08-28 @ 15:20:45
URL: http://ullesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0