America!








Då var man tillbaka i skolbänken. Fast nu är allt på engelska och det går jätte bra tills man själv ska stå och prata inför hela klassen då darrar man som ett annat asplöv. Bara att ta det lugnt, om det vore så lätt! Någon gång  ska man väl kunna hålla ett föredrag in för en stor folkmassa, not. Haha! Idag har jag gjort ett arbete om matförgiftning som jag ska redovisa imorgon. Och jag har också hunnit med att göra ett Pippi ansikt, hoppat små grodorna inför en 250 andra, titta på brandmännen. För självklart när jag står i duschen, endast kallvatten kvar. Så går brand alarmet igång, på med kläderna och gå ner till de andra. Där vi inväntade 2 brandbilar, 1 polisbil och några till. Men det var ingen brand som tur var, säkert någon som hade tjuvrökt på rummet. Imorgon väntar en ny dag i skolbänken, spännande och se vad som händer. Man vet aldrig här i stora landet i väst.


/Malin


Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad varmt det såg ut av vara... Här var det 7 grader imorse när jag vaknade, kallt brrr



Pussen!

2009-08-19 @ 08:29:48
Postat av: Becc

Åh men klart att de går bra Malin, DU är ju grym :D

Keep up with the updatering cettja

2009-08-19 @ 16:09:02
Postat av: Kattis

´Kul att se dina kompisar, fortsätt att uppdatera bloggen så vi kan följa dig här hemma.

Kram

2009-08-19 @ 16:49:57
Postat av: Anonym

haha jag skulle typ ha tagit handuken å sprungit ut...så du va smart som iaf satt på dig kläderna!



Hoppas det fortsätter att vara braaa!



kram

2009-08-19 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0