En vecka kvar!

Jaha, det kanske är dags för första inlägget nu. Det är nu bara en vecka kvar till jag åker över Atlanten  till Baltimore som kommer att vara mitt nya hem de närmsta året. Exciting!

Var och fikade med några goa gamla klasskompisar idag på kaj fiket, mycket trevligt! När jag ska åka hem stöter jag på två vilsna själar från Örnsköldsvik som försöker att ta sig in till stan. De har inte riktigt någon koll på vilken väg de ska ta. Som en snäll och trevlig Västerås bo som jag är så kör jag ner dem på stan. De har nu en väldigt positiv bild av stan och befolkningen. Känner att jag är redo att lämna Västerås nu efter min goda gärning.


Kommentarer
Postat av: becc

Tjoho, de där första inlägget gick ju galant :D

2009-08-10 @ 23:42:09
Postat av: Rebecca

Nu har jag hittat hit också! Kommer följa den stenhårt sen när du åker, så jag hoppas på uppdatering :-) Kram

2009-08-12 @ 14:46:49
Postat av: Anna

Men nu är det dags för nummer två Malin. Väntar med spänning!

2009-08-12 @ 22:51:59
Postat av: Anonym

Blir det såhär glest med uppdatering så blir jag besviken, ser fram emot många inlägg med bilder.

2009-08-16 @ 14:57:26
Postat av: Lilli

Blir det såhär glest med uppdatering så blir jag besviken, ser fram emot många inlägg med bilder.

2009-08-16 @ 14:58:12
Postat av: Maria

Hej sötis =)

Nu har jag hittat din blogg. Det ska bli kul att följa ditt liv där borta! Puss Maria

2009-08-26 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0