11 December, sista dagen i skolan!

Har nu fått tillbaka min dator. Den funkar och jag har alla mina bilder kvar. Bäst för Best Buy, tanken på att det kostade mig 300 dollar. Livet rullar på som vanligt här i Baltimore, lika glad varje dag som solen skiner. Snart bär det iväg till skolan, sista dagen. Jag har gjort bra ifrån mig på proven och uppsatserna så jag hoppas på ett bra betyg som jag sedan kan skryta med hahah. Ni som känner mig vet att jag precis klarade godkänt i engelska, det var på hårstret. Tror att min engelska lärare Helena skulle vara stolt om hon pratade med mig i nuläget. Nee skolan var det. Hej hopp!

Tack söta mamma & mormor & morfar, för att ni kommer ihåg en sådan sak som att det är min namnsdag, när jag själv inte ens gör det!


Kramen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är därför du ska ha en fungerande mobil, för då hade du fått ett sms av mig om din namnsdag oxå!

Förresten, vad heter smör på engelska nu igen? ;)

2009-12-16 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0