En tredjedel avklarad

Värst vad tiden går snabbt har nu varit i USA i fyra månader, då är en tredjedel avklarad. Och det är bara två dagar kvar tills jag får åka och hämta mina kära föräldrar på flyplatsen. Det är äkta lycka det! Om inte detta snöoväder kommer och förstör det för mig. Ska tydligen komma in ett jätte oväder imorgon lördag, men detta ska jag fixa. Jag SKA träffa dem på söndag!

 

Denna vecka har också gått snabbt. Fasten man inte har gjort så mycket. Igår torsdags försökte jag att köra ner i parkeringshuset åt fel riktning. Det gick inge bra för när jag kom till andra svängen så kom det massa andra bilar som ville åka upp. Så det var bara att lägga i backen och backa upp för parkeringshuset. Detta var inte planerat! Haha! Lite stolt blev jag när jag lyckades att ta mig och bilen oskadat ut på vägen igen.


Kramen! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0