JULAFTON!

 

24 December
Vi började dagen med julfrukost på bordet fanns det gröt, skinka, mormor och morfars kex och senap. Blev en liten snabb shopping på Target, var tvungen att komplettera julklapparna.  Sen så åkte vi hem igen och hade lite julfika och gjorde oss iordning för julafton. Sedan bar det iväg hem till Margot och John där det bjöds på svenskt julbord. Mamma och pappa klarade engelskan galant. Hade en jätte trevlig julafton. Synd att dagarna går så snabbt!

 

Tack snälla, underbara, goa, bästa Mimmie för den superfina kompisboken, du fick mig att fälla några glädjetårar på julaftons morgonen.  Jag har världens bästa föräldrar och de finaste vännerna man kan ha i denna värld. Nu är guldvärda, skulle inte klara detta utan er!



GOD JUL FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA! =)

KRAMEN!


Kommentarer
Postat av: Fryks

Vad fina ni är!



Hoppas att julhelgen har varit underbar tillsammans med dina föräldrar.



Många kramar

2009-12-25 @ 20:06:50
Postat av: robin

naaaw...jätte kul för dig att dom kom till slut! Dumma snöoväder! GOD JUL!



KRaam

2009-12-26 @ 22:10:27
Postat av: Maria

Vilken fin klänning du har =)

Det var kul att prata med dig på julafton..även om det bara blev en snabbis.. Saknar dig vännen! Puss

2009-12-26 @ 23:29:32
Postat av: Ulle

Kan inte annat än att hålla med min syster. Klänningen var mycket snyggt och att höra din undrbara stämma på julen fick mig mycket glad, iallafall att höra att dem inte hade glömt klappen till dig. hihi

2009-12-27 @ 00:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0