Snöstormen

Snöstorm! Överallt pratas det om snöstormen som ska komma inatt. Folk har varit och bunkrat upp inför  helgen, det är slut på mjölk, bröd, ägg, kött och toapapper i de flesta butikerna. Det är nästan så att man tror att det ska komma besök från rymden. Men det är det inte utan det kommer att snöa och blåsa hela dagen imorgon. Och jag hoppas och ville att det ska passera snabbt förbi oss så jag kan hämta mamma och pappa på söndag. Tur som jag har så har jag underbar Margot och John så hjälper mig så gott de kan. Så nu sitter jag med en B&J Cinnamon Buns och inväntar stooooormen!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Fryks

Hammar, håll i dig i snöstormen så att du inte blåser bort.



Saknar dig här hemma"!



Puss & Kram

2009-12-19 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0