Då var helgen slut igen.

I helgen så åkte vi till DC igen, denna gång var vi till en svensk julmarknad. Måste tillägga att vi lyckades ta oss dit utan GPS och karta. Vi hade en liten vägbeskrivning nedskriven, vi är bäst! Lunch bestod av köttbullemacka, laxmacka och efterätten var prinsesstårta, så gott! Mätta, nöjda och glada så åkte vi vidare till Sveaborgsmöte där vi åt ännu mer svensk mat och svenska småkakor. De hade världens godaste drömmar, de tog slut snabbt! Kvällen avslutade vi hemma hos Matilda och tittade på skräckfilm. Idag söndag blev det bio, New Moon. Riktigt bra film förstår inte att jag har missat dem så länge, så nu ska jag köpa mig böckerna. Och jag ska börja med ettan som min vän Carro rekommenderat att göra  :)

Jag, Matilda & Jessi på den svenska middagen!  

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Sötis, saknar dig så det gör ont!!

2009-11-23 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0