Ingen skola för mig idag.

Ändrade planer idag, ingen skola. Pojken vaknade upp imorse och var sjuk. Så jag körde iväg flickan till skolan och sen så gick jag och la mig igen. Fick sova lite extra. Nu så sitter jag med min kopp kaffe och ska ge mig på mina läxor. Dags att skriva uppsats nummer 3 som ska handla om något rolig, spännande eller när man har gjort bort sig. Har gjort bort mig så många gånger så jag kunde inte välja vilken gång, så uppsatsen får handla om något spännande istället.


Och för att göra er där hemma lite glada så jag kan jag säga att regnet har kommit hit med till Baltimore. Så inga 17 grader och sol för tillfället, men jag tror att solen kommer tillbaka efter helgen! Nee, dags för läxorna var det!



Ta hand om er där hemma! =)

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0