Världens Finaste Familj!



Jag har världens finaste familj, som jag saknar så otroligt mycket! Men snart kommer mammasen och pappsen över. Min kära lillebror väljer att åka till Bali och Thailand med kompisar, jag förstår inte det, väljer bort sin syster sådär ;) haha! Du kommer att få det så skoj. Så på torsdag ger han sig ut i den vida världen, ta det lugnt och kom hem HEL! Det är ett krav! Min kära storebror som också är världens bästa pappa till underbara Casper, han växer för snabbt nu när jag är bort. Det gillas inte! Hoppas att ni visar bilder på mig så att han inte glömmer bort mig! :)

Grattis på fars dag pappa! Du är BÄST!


Kramen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

klart han inte glömmer bort sin faster :)

vi saknar dig här hemma

kram!

2009-11-11 @ 22:30:22
URL: http://ccarolinees.blogg.se/
Postat av: Ulle

Din pappa är bra :)

2009-11-14 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0