-Älskade morgonstunder-

Allt detta gör det så mycket lättare att ta sig ut till spåret på morgonen

Det finns väldigt mycket att titta på i spåret och jag möter alla sorters människor på mina morgnar promenader. Det är gamla och unga, mammor med barnvagnar, hundägare, tränings grupper och hästar. Alla hejar lika glatt på en och jag ler och hejar självklart tillbaka. Ekorrarna har också fullt upp med att samla till sitt vinterförråd, de springer och hoppar kors och tvärs över spåret. Lövträden börjar få sina underbara höstfärger röd, orange, gul, guld.  Det är vindstilla, blå himmel och solen tittar fram emellan träden. iPoden följer med mig och spelar massa bra musik som gör att jag får upp farten och orkar gå mina kilometer, jag går minst 5km. Idag var det Gyllene Tider som hjälpte mig igenom mina 8km. När jag kom tillbaka så fixade jag en lyxfrukost, ingen stress! Och sedan blev det en lång dusch och ett överrasknings samtal till goa Hökåsen där Mormor & Morfar bor. Saknar och Älskar er!






















Kramen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig, god och nyttig frukost!!!

2009-10-08 @ 20:58:02
Postat av: Tjockis Linda ;)

Hej tjejen!! Blir riktigt avis på dina morgon promenader.. det skulle jag med behöva =) Duktigt av dig iaf att ta dig ut!! och frukosten såg härlig ut. Har följt din blogg lite och det låter som att du har det helt kanon. Ta hand om dig nu och fortsätt skriv så jag har nåt att göra hihi kram kram

2009-10-08 @ 21:52:46
Postat av: Ulle

Härligt det där låter :)

Du skulle ha varit med på min promenad idag på fulufjället. Vet du, jag kommer att vara i V-ås nästa vecka, snacka om att vi ska prata i telefon då :) Puss

2009-10-08 @ 22:13:01
Postat av: Lilli

Hej på dej. Det verkar som allt blivit bra till sist. Ha det så kul, jag följer dig... kramen

2009-10-09 @ 07:41:48
Postat av: Fryks

MUMS! Tänk vilken frukost. Skulle inte jag tacka nej till.

Du är jätteduktigt som är ute och går på morgnarna, och långt!!!

Saknar dig här hemma,..



Puss o Kram

2009-10-09 @ 18:59:43
Postat av: Maria

Men vad duktig du är! Nu ger du ju en annan dåligt samvete... man får väl själv ta tag i sina morgonpromenader..

Tyvärr så har vi inte lika mysiga spår som du verkar ha det. Härligt med pigga och mysigt människor!

kram

2009-10-13 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0