-Bengals vs Ravens-

Var på min första Ravens match idag. Det var en stor folkfest med en 70,000 människor. Riktigt skoj var det, men det är kämpigt att hänga med i alla regler. Lär mig lite för varje match. Men det tar sin tid. Men skam den som ger sig. Jag vet att vi förlorade idag. Det är alltid något. Tittade på mathen från en så kallad box. Där vi hade vårt eget rum med ute terrass vi hade också en servitris som såg till att det hela tiden fanns mat, snacks, läsk, öl vin med mera. Efter några timmar kom de in med ny mat och kakor. Inge bra med gratis Cola, jag dricker för mycket! Måste behärska mig själv! Hahah! Dags att sova, ny dag imorgon. En heldag med Margot :D

 





Kramen!


Kommentarer
Postat av: becc

Snygging!

2009-10-12 @ 15:07:02
Postat av: Maria

Vad söt du är; jag vet att vi förlorade =)

Så pratar en äkta amerikan =)

Härligt tjejen!

kram

2009-10-13 @ 00:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0