-Bilen-

Stopskylar finns ta mig sjuton överallt på dessa vägar. I korsningar, svängar, raksträckor, parkeringar. Kan ärligt säga att jag var väldigt duktig i början, var ordentlig med att alla fyra däcken skulle stå stilla innan jag fortsatte min färd, men det tog sån tid att ta sig fram. Och jag var ensam om att stå totalt stilla vid stopskyltarna, det var nästan så den bakom mig började tutta på mig en gång. Sen får man också svänga höger fasten det är rött, det var också lite ovant i början, men nu går det så bra så! Men det är roligt att köra bil och sådan frihet att bara kunna ta sig vart man vill, när man vill.  

Kramen!


Kommentarer
Postat av: robin

gattis till körkortet då antar jag !:)

2009-10-13 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0