-Fredags kvällen-

 Här i USA kan man åka drive thru mer än Mc Donalds. Som tex banken, apoteket och spritbutiken m,m.  Man spara verkligen på energin här. Och idag så åt jag faktiskt lunch på Donken och det var jag verkligen inte ensam om att göra. Långa köer både inne och i drive thrun. Så man börjar förstå varför det finns så många stora människor här i stora landet i väst. Och speciellt när man går och handlar och ser vad de stoppar i sina kundvagnar. Det är massa frysmat, halvfabrikat, chips, läsk, kakor och massa massa mer. Vilket får mig att tänka efter vad jag stoppar i mig, men det funkar dessvärre inte alltid. Ikväll var eller är sockerbehovet för stort så jag inhandlade lite godis. De har M&M smarties men de är fyllda med peanut butter, underbara! Sen så gick jag förbi glassen och då fastnade mina ögen såklart på en Ben and Jerry´s glass - Chubby Hubby! Också med peanut butter. Så dessa godingar fick följa med mig till den stora sköna fåtöljen och titta på Pirets of the Caribbean: At The World´s End. Det är min fredags kväll här i regniga Baltimore!




Kramen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var B&J'n god? :D

2009-10-03 @ 15:35:57
URL: http://usaaupair.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tycker din fredagkväll lät helt UNDERBAR!

2009-10-13 @ 00:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0