-Skolstart-

Idag hade jag min första "skoldag" på College. Känns som om jag kommer att lära mig massa. Kanske jag äntligen får koll på hur grammatiken fungerar. Har också träffat en ny vän, Sabina från Österriket. Vi pratar och skrattar oss igenom lektionerna. Och självklart avslutade vår lärare Laura, med att ge oss läxor. Men det gjorde inget, för här är den en 23 grader varmt och massa sol så jag köpte mig en iste på Starbucks och gjorde halva min läxa i solsken. Känns som att det är sommar igen. Bästa!


Om jag har någon hemlängtan?
-Nejdå, det har hon inte! Och det bästa är att MAMMA & PAPPA kommer och firar jul och nyår med mig! Längtan är stor! ♥

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Linda T :)

Ååå Vad kul med skola :) Kul att det känns bra :)



PUSSAR <3

2009-10-22 @ 15:14:09
Postat av: robin

Det låter hur härligt som hellst!! Kul att dte går bra för dig! KRaam

2009-10-22 @ 16:48:15
Postat av: Maria

åhh..skola =) En annan kämpar sig upp på morgonen när det är mörkt, regnigt och blåsigt..men sitt i solen du o ha det bra :)

Vad mysigt att mamma och pappa komemr över!

Puss

2009-10-22 @ 21:48:26
Postat av: Kattis

Vad mysigt du har det, här är det bara massa regn och riktigt tråkigt höstväder. Kul att du trivs och att mamma och pappa kommer till Jul <3 Kramen

2009-10-24 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0