-Skräck & Shopping-

Igår kväll så åkte vi till The Legendary Jason Woods, haunted attraction. Där det fanns för många spökpromenader, de som jobbade där var utklädda till olika karaktärer ur skräckfilmer.  Och självklart så hamnade jag sist i de flesta. De smög upp bakom en, hoppade framför en – JA det gjorde allt för att skrämma en ur livet. Vilket det klarade av väldigt bra med mig. Tanken på hur lättskrämd jag är. Men jag överlevde och vem vet jag kanske blev lite tuffare. Man kan ju alltid hoppas. Och nästa helg väntar Halloween vilket innebär ännu mer skräck!



://www.hauntedhouseonline.com/members/1655/906B1E9B-55D4-6025-73355C7E8DF159DC.jpeg


Idag blev det en heldag med Matilda. Och när vi umgås så blir det massa socker och shopping. Så nu i veckan blir det mer träning och spara pengar igen. Haha! ;)



Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0