-Trappan-

 

Igår hände det som jag hade väntat på. Nämligen att ramla ner för trappen. Inte så konstigt tanken på att de har heltäckningsmatta i trappen och här går jag runt med mina mysiga raggsockor. Så snart kommer det säkert att dyka upp ett blåmärke som minne, det är snällt det. Och jag är inte ett inte förvånad att jag ännu en gång lyckats att ramla ner för en trapp och inte är det sista gången heller, tyvärr!

 

 

Och hemma hos Margot och John ligger det ett tjockt paket och väntar på mig! -Det känns som smågodis, sa Margot. Spännande, vad är det i paketet och vem har varit så snäll och skickat det över till mig.

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men hurru...du kan ju inte ramla ner så där..

Hoppas att du inte gjorde illa dig..

Vad mysigt med smågodis :)

Kram

2009-10-27 @ 15:01:06
Postat av: linda :)

Gumman då! hoppas du överlevde!!



går det bra i skolan? :) Puss



2009-10-27 @ 20:40:49
Postat av: Fryks

Hej vännen!



Sluta upp med att ramla i trappan. Du kan ju göra illa dig.



Hur gör man om man vill skicka paket till dig?



Puss o Kram

2009-10-28 @ 11:54:16
Postat av: Ulle

Åhh, paket! Vad spännande!

Tror inte innehållet är alls lika fint som det du fick sist ;)

2009-10-30 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0