-Bergodalbana-

Då  ska vi se. Det har hänt väldigt mycket de senaste dagarna. Rena rama bergodalbanan, mycket känslor och många jobbiga stunder! Men jag har lyckats att ta mig ur det, och starkare blev jag. Inte för att jag trodde det när jag var mitt inne i det. Trodde att det  skulle knäcka mig totalt! Kan säga att jag och famlijen inte var den bästa matchningen, så jag kommer nu att börja ”leta” efter en ny famlij här i USA.  Men det har kommit något gott ur detta för jag har nämligen träffat världens snällaste, omtänksammaste, raraste par, Margot och John. Margot är från Sverige och kom också hit som nanny och nu bor hon här med sin man John. De tog emot mig med öppna armar när jag kom hem till dem i onsdags. Så denna helg har jag spenderat med dem. De visar mig runt och berättar massa om USA.  Jag och Margot var också till IKEA för att köpa lite godsaker därifrån och självklart blev lunchen,
köttbullar med mos! Så gott!

Margot & John är värda en stjärna i himmelen, som Lina sa!


Tack för allt stöd hemifrån, hade inte klart detta utan er heller! Era ord har betytt så mycket under denna tid. De har fått mig att kämpa vidare och orkat upp varje dag. Och självklart alla mina nya vänner runt om i USA! ♥


Kramen!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman! Du har varit stark och inte gett upp. Nu kan det bara bli bättre! Tack Margot och John för er omtanke och gästvänlighet.

2009-09-06 @ 11:19:44
Postat av: Kattis

Skönt att höra att Margot o John har tagit hand om dig. Det skär i mitt hjärta när jag hör att du mår dåligt, hoppas det löser sig. Kramar i massos:-)

2009-09-06 @ 11:39:04
Postat av: robin

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM, det ordnar ju sig alltid.!

2009-09-06 @ 11:55:11
Postat av: Becc

Du är så stark o duktig Malin! Hejja!

Puss (L)

2009-09-06 @ 13:08:28
URL: http://becc.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hurra för Margot!!!!!



Kram och lycka till

2009-09-06 @ 15:07:57
Postat av: anna sandberg

Hörde av mamma igår hur jobbigt du har haft det. Skönt att höra att du mår bättre, och att det finns så snälla människor. Tänker på dig och håller tummarna att det blir bra med nästa familj.kram från grannfamiljen sandberg

2009-09-06 @ 19:11:08
Postat av: Maria

Det som är det sköna med att ha gått igenom något jobbigt är att det baar kan bli bättre. Fatta vilken erfarenhet du får av detta. Det är säkert jätte svårt att se det nu, men du märker deran nu att du har blivit stark, det kommer du ha med dig hela livet! Du är så duktig som klarar av detta! Kram o Puss!

2009-09-09 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0