-Body Jam-


Idag var vi ett tjugotal Au Pairer som försökte oss på Body Jam. Kan säga att jag har inte har någon koordination. Det var skoj men jag är kass på det. Men några svettdroppar blev det. Sen så for jag och Matilda till Towson Mall, lite felkörning blev det. Men det får man nästan räkna med här borta, haha! Men när vi kom dit så presenterade Matilda mig för

The Cheesecake Factory.  De har underbara desserter, vet inte hur många olika sorter Cheesecake de har. Kan säga att jag nu  förstår att man går upp en tio kilo på ett år. Måste verkligen komma igång med träningen! Och det är NU. ;)


AnnaC du kommer att älska denna restaurang! Längtar tills vi kan ta en drink och äta en eller flera desserter där tillsammans!

Kramen!

                             


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gottegrisar!!!

(Kolla din mailbox,jag får tillbaka mina mail)

2009-09-14 @ 07:30:47
Postat av: Linda T :)

Men å vad gott :)

Träningen! skit i den nu...Du har semester:):)

Du har ju ett helt år på dig och träna där nere :P



Tänker på dig <3

2009-09-14 @ 09:09:38
Postat av: Ulle

Du frå helt enkelt hänga med mig ut på nästa vandring... vet inte hur många kakor jag har ätit under dessa veckor och ändå går man ner lite i vikt, så härligt ;)

2009-09-15 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0