-Flyttat hemifrån igen-

Då ska vi ses vad som har hänt i mitt liv de senaste timmarna. Jag har nu flyttat hemifrån igen denna gång från Margot och John. Min räddare! Det var jobbigt att packa nere mina saker i väskorna igen. Lämna min trygghet ännu en gång. Men jag har Margot och John nära mig, bara en 20 min bilfärd sen så är jag hemma igen! Vilket känns jätte bra! Så glad att jag har träffat dem. Hade de inte varit för dem så hade jag nog varit hemma i Sverige igen. De tog emot mig med öppna armar och tagit hand om mig som om jag vore  deras egen dotter. Kommer evigt vara tacksam att jag har träffat dessa underbara människor på denna jord. De är värda alla stjärnonor på himmelen! Så nu har jag då flyttat hem till min nya värdfamilj här i Baltimore. Det känns jätte bra här hemma hos dem. Imorgon så har jag min första jobbar dag igen. Så nu håller vi tummarn att allt kommer att gå bra. Mina magkänslor säger att allt kommer att bli bra nu. Jag och Margot har också kommit överens om att det bara är glädjetårar som får rullar ner på min kind :)

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket fint inlägg!

Jag håller med.... bara glädjetårar nu!

Jag hoppas VERKLIGEN att detta blir bra nu min vän!



Puss och Kram Lina

2009-09-30 @ 07:32:25
Postat av: Kattis

Det kommer att gå jättebra nu, du är en erfarenhet rikare och du är stark lilla gumman :-) Kramar i massor

2009-09-30 @ 09:09:15
Postat av: Maria

Ja, hoppas att det går bra denna gång!

Jag tror på dig...det är ju en snygg karl du har hamnas hos ju :) haha...

Jag får väl komma över till er och bli din nya mamma, eller vad var det vi pratade om =)

Vad mysigt med glädjetårar..

PUSS

2009-09-30 @ 12:41:52
Postat av: Forsell

Lycka till Malin!! håller tummarna (...och fingrarna korsade! ;) )

2009-09-30 @ 14:21:44
Postat av: Ulle

Jag håller alla tummar i världen för dig vännen! Vi tar ett samtal snart så jag får höra allt nytt. Puss

2009-10-01 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0