-Lördagen-


Lördagen spenderade jag med Matilda och Jessi nere i soliga Harbour. Jätte mysig och fin Harbour med mycket folk. Det blev så klart lite shopping en god och trevlig lunch och vi avslutade shopping dagen med en Starbucks frappuccino och tittade på folk. Jag skulle kunna sitta och titta på folk en hel dag, alla ser verkligen så olika ut allt från kläder, hår/smink, kroppsbyggnad, you name it!             
Här kommer några bilder från Harbour.


































 

På kvällen så åkte jag och Margot för att bowla med svenska gruppen, Sveaborg. Där det bjöds på bowling, pizza och öl. Jätte trevlig kväll med många skratt. Och jag kom även två i tävlingen, lite stolt är jag! Dagen avslutades med snacks och massa prat på Margot och Johns mysplats i trädgården med facklor runt omkring.



Kramen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att höra att du har det bra!!! <3



Puss Nilsson

2009-09-20 @ 18:47:39
Postat av: Linda :)

Ååå vad fina bilder sockertopp :) Snyggaste tjejen! Du ser så lycklig ut :) Känns skönt att du har det kanon!! Tänker på dig PUSS <3

2009-09-20 @ 23:46:36
Postat av: Maria

Vilket fint väder ni hade det =)

Härligt att det gick bra i bowlingen =)

Puss

2009-09-25 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0