-Satyricon-

Igår var det Black Metal Music som gällde för mig och Matilda. Publiken var svartklädda, kängor,  långt hår som headbangades näst intill hela tiden. jag och Matilda gjorde vårat bästa, men jag känner att jag inte riktigt har balansen för det hela. Men vi avstod ringen som gick ut på att hinna knuffa omkull så många som möjligt under låten. Trott eller ej men inget slagsmål, alla som var med i ringen kramade om varandra efter låten och sedan forsatte de att headbanga! Helt otroligt! Efter ett par timmmar i den svarta lokalen var vi glada att vi inte hade fått tinitus och vi for glada och trötta hem igen. Här kommer ett litet smakprov på vad vi lyssnade på igår. Första gången jag lyssnat på Black Metal. De var faktiskt bra! =)

http://www.youtube.com/watch?v=NQQdsKH3Qt8&translated=1

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen musik i min smak. Puss

2009-09-27 @ 08:39:23
Postat av: robin

hahaha..men malin då...roligt att du gillade sån musik!

2009-09-27 @ 12:45:09
Postat av: Pappa

Pappa har lyssnat och fick gåshud. Skicka CD............. den låten var bra.....

2009-09-27 @ 20:01:22
Postat av: Maria

Hej vännen!

Vad skönt att höra av dig!

Jag o syrran pratade om dig för ett tag sen o tyckte det var för länge sedna du skrev något.. o så glad jag blev när jag läste detta =)



Puss o kram

2009-09-27 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0