En vecka har gått....

Kan inte fatta att det redan har gått en vecka sen Anna åkte hem. Vi hann med en massa skojiga saker under hennes besök här hos mig. Efter att vi hade varit i DC så tog vi bussen upp till New York. Där vi hann med:

Time Square, såklart! Både på dag och nattetid, massa att titta på och att shoppa! Ingen naken cowboy denna gång.

Dricka vin i Soho med min vän Sofia.

Central park, massa sol och vänner. Mina vapendragare från Baltimore Matilda och Nicole kom och sa hej, och min fin fina vän Jenny från Westport. Dagen bestod av solning och skratt. Underbart!

En långpromenad över Brooklyn Bridge.

Tog en drink på Marriott, den snurrande restaurangen/bar uppe på den 48 våningen mitt inne i Time Square.

Vi var också på musikal vi såg Memphis, suverän var den!

Vi såg också såklart Ground Zero, Frihets gudinna, Battery park &  Rockefeller Center. Det var nog tredje gången för dessa, men det gör mig inget! Hahah!

Vi hade det super mysigt varje dag, spelade ingen roll vad vi gjorde! Men nu har jag varit i Baltimore i en vecka det har både varit skratt och tårar. Sa nämligen hej då till Nicole som for hem till Australien, hon kommer att vara saknad. Var ner till DC igen men denna gång för att besöka djurparken, jag njöt mer utav solen och värmen. Tror att sommaren har kommit före våren här på andra sidan pölen. Så jag och Matilda har självklart lyckats att bränna oss. Men vi klagar inte, livet leker! NU är det ny vecka och nya äventyr! :D

Kramen!


Kommentarer
Postat av: robin

härligt! Njut allt du bara kan nu!!

2010-04-13 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0