Fredag.

Vaknade imorse och trodde att det skulle bli en lååååång och tråkig fredag, men inte det inte! Började med att träffa Jessi för att ta en kaffe stund ute i solen och värmen, undrar vart våren tog vägen. Tror att vi har hoppat direkt till sommaren, inget mig emot. När jag sedan kom hem tog jag mig en lång cykeltur, tänkte att jag kunde slå två flugor i en smäll, träning och solning. Sedan var tanken att jag skulle ha ett hemma spa, men så blev det inte. Utan jag satt på mitt golv i säkert 2 timmar och pratade med min vän. Snygga, sexiga och singel Becc! Att vi inte har skypat innan, tycker att vi ska planera vidare på våran skypfest! Som tur var hann jag med en snabb dusch innan jag möte Jessi igen för att se, The Last Song. Jätte fin och sorglig film. Saknar min pappa nu! Har nu intagit mitt golv igen och laddat med cola light för här ska det skrattas åt SOLSIDAN innan jag somnar, klockren!

 

Kramen!  


Kommentarer
Postat av: Becc

DU kan vara snygg sexig och singel! :D

2010-04-18 @ 10:39:13
Postat av: Anna

Jag gillar uttrycket och joinar klubben! :)

2010-04-18 @ 18:31:39
URL: http://anosia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0