Händelserik onsdag

Vägarna här omkring är inte dem bästa, många stora hål från snöröjningen. Jag var dukigt och sick sackade förbi de första men sen fanns det visst en till som jag missade. Så det blev punka på min underbara pärla som också är en hyrbil för den som jag annars har är inne på service. Det är ingen dålig hyrbil, jag gillar den! Så nu åker jag och pärlan runt med reservdäcket i max 60km/h. Så länge jag kan ta mig runt så är jag glad.  Men kvällen blev mycket bättre. Jessi min vän från Australien kom och hämtade mig så åkte vi på musikal nere i Baltimore. Hon hade fått två biljetter utav tomten så hon bjöd mig, snällt! Vi tittade på – In The Heights. De var jätte duktig, jag vill också kunna sjunga och dansa, jag nöjer mig om jag kan en utav dem. ;)

 

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0