Heja Sverige!

Trodde inte att jag skulle vara vaken tills matchen började, men det var och är jag. Tog lite tid innan jag lyckades hitta rätt kanal, hade en del att gå igenom innan jag hittade den rätt. Förstår inte varför det är så många kanaler för det är samma filmer, program och repriser. Sverige får mycket med beröm utav de amerikanska kommentatorerna och de gillar att vissa tacklingarna om och om igen, men jag älskar när de säger de svenska namnen. Sitter nu och väntar på att den tredje perioden ska spelas igång och kommentatorerna säger att Sverige kommer att vinna denna match. Men jag vill se hela matchen, snart är det god natt för mig och god morgon för er hemma i Sverige.

 

Kramen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0