Söndagen

Började dagen med en väldigt fin brunch med värdfamiljen + släkten. Det bjöds på massa gott, allt mellan himmel och jord. Min favvo var att man kunde gå fram till koken och säga vad man ville ha i sin omelett så fixade han den framför dig och sen såklart glassbuffen! Vid skaldjursdelen fanns också en svan som var gjord av is, jag trodde den var gjord utav glas tills jag såg att det droppade från näbben.

 

Och det bästa med denna  dag är att AnnaC har nu bokat en resa till mig, hon kommer den 27 mars. Längtar så! Nedräkningen kan börja! 55 DAGAR!

 

En sak till, jag älskar när folk frågar vilken del från England jag är ifrån.  :D

Kramen!


Kommentarer
Postat av: robin

haha fan va cool! <Du lär ju va as bra på engelska nu!! You go girl!

2010-02-01 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0