Tråk måndag.

Väldigt tråkig och lång måndag. Min räddning denna vecka är att jag kommer att spendera hela helgen med BÄSTA Jenny, det är kvalitetstid det! Nu får veckan ta och rulla på lite snabbare så att helgen kommer! Men som min kära pappa säger – man kan inte ha roligt hela tiden för då uppskattar man inte de roliga stunderna här i livet! Sant så sant, min pappa har sina ljusa stunder han med! =)


Är läsning min nya hobby? Hmmm!
Jag har nu läst ut två böcker på mindre än 1½ vecka. Det beror på att jag haft långtråkigt och har tröttnat på att sitta vid datorn + att böckerna har varti väldigt bra. Nu ska det läsas en engelsk bok igen på över 650 sidor, heja heja!

God Natt! Kramen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har du läst för något?:) ÅH , snart kommer jag att kunna ställa den frågan öga mot öga :D Längtar såååååå. PUSS!

2010-02-04 @ 06:03:03
URL: http://usaaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0