Vart kom all snö ifrån!

Visserligen har det snöat i 24 timmar. Gillas inte! Det når ända upp på midjan på mig. Var ute och gick en liten promenad runt bostadsområdet. Alla var ute och bokstavligen grävde fram sina bilar och tar bort snön från garageuppfarterna. Jag grävde också fram ”min” bil och började skotta, men jag slutade ganska snabbt, det finns ingenstans att lägga snön. Så nu väntar jag på att solen ska göra sitt jobb.  Detta är inte vanligt för Baltimore och varför kom det just nu när jag är här. Kunde vi inte slå rekord i värme istället för snömängd!? Bilder kommer sen, datorn vill inte samarbeta med mig just nu. Så nu ska jag fortsätta att skriva mitt CV börjar ju bli dags att söka sommarjobb där hemma. Eller är det kanske någon som kan erbjuda mig ett jobb när jag kommer hem?

Kramen!


Kommentarer
Postat av: robin

du kan jobba som min butler! 10 kr i timmen!

2010-02-12 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0