14 Januari 2010

 

Denna torsdag har varit en väldigt bra torsdag! Jag hämtade upp Sabine och vi tog en sväng till biblioteket innan det var dags för lunch, Chipotle. De har världens godaste mexikansk mat. Vi åkte runt till lite olika butiker, var ute och gick runt. Idag har vi haft massa sol och värme, ingen jacka behövdes idag, me like! När vi kom hem till mig så gjorde vi middag. Sedan på kvällen så kom Aquiles och Tatiani över för att testa min och Matildas super goda kokospaj, jag var nämligen över till Matilda igår och gjorde paj. Vi kan vi!

 

Nu har jag äntligen kommit på ett sätt att spendera mina kvällar när jag inte har någon att umgås med! Och det är att jag beger mig till gymmet. Där löpbandet både är min bäste och värste vän!

 

 

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Fryks

Du är duktig du!

Fortsätt med disciplinen:)

2010-01-15 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0