30 Januari 2010

Denna lördag så begav vi oss in i shoppingvärlden igen. Men vi var duktiga, jag köpte bara en tröja som var på rea. Tanken var att jag skulle hitta något att ha på mig imorgon när jag ska med värdfamiljen på en väldigt fin brunch. Jag får hitta något ur garderoben som inte är jeans eller en massa tryck på. Lättare sagt än gjort! Nu ikväll så har jag försökt att lista ut vad jag vill bli när jag blir stor, tittat på olika skolor och kurser. Jag blev kanske inte nå smartare! Och det som verkade roligt att plugga är så klart på andra sidan jorden, Australien.  Ska först klara av att göra TOFEL-testet (se vilken nivå man ligger på i engelskan) och bestämma mig!

 

Idag när jag zappade mellan kanalerna på TVn så hittade jag ett program om Mc Donalds och då fick lilla Sverige vara med. Visste ni att vi var ensamma om att ha en skoter drive in!?  

 

Kramen!


Kommentarer
Postat av: robin

haha en skoterdrivin...vad roligt!



Vill du inte prova jobba i australien då? eller vill du hellre plugga?

2010-01-31 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0