I hate Goodbyes!

Idag så har jag vinkat hej då till min vän Sabine. Det var mindre roligt, jag avskyr hej då speciellt på flygplatser! Men jag kommer att se henne snart igen, vi har redan planerat vintern tillsammans. Kände mig lite nere sen efter jag hade lämnat flygplatsen så det blev att köra järnet på gymmet och sedan vidare hem till mina bonus föräldrar Margot och John. Där det blev middag och jag lyckades somnade på soffan innan klockan åtta, hur gammal är jag egentligen!? Hahah! Och dum som jag är köper jag mig en kaffe på vägen hem så nu sitter jag här i tomma köket igen, men jag tror att jag ska byta ut stolen mot sängen och en väldigt bra bok, isprinsessan av Camilla Läckberg. Kommer nog somna innan jag ens har kommit förbi sida ett! =)


NattiNatti alla mina goa vänner!



Kramen!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Vet precis hur det är att säga hejdå till en kär vän :) Det är aldrig kul

2010-01-28 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0