Snart helg igen!

Snart dags för helg igen! Jag älskar helger, de betyder ledighet och småresor. Vilket jag tycker väldigt mycket om. Denna helg ska jag åka med Sabine och hennes kompisar ner till Washington DC där vi ska bo på ett lägenhetshotell. Där det ska lagas massa god mat, dricka massa gott som innehåller alkohol (såklart!), titta filmer och en massa skratt. Kan bli helt underbart!


Denna vecka så började jag min träning för halv maran i höst. Det var tungt, men jag klarade det. Än så länge vill säga, men jag är grymt trött och klockan är bara en 20,30. Men att bygga upp min kondition kommer nog ta några veckor i alla fall, bara att fortsätta kämpa! Och igår så sov Sabine över, vi satt nere i mitt rum på golvet med tända ljus och drack vin. Kändes som om man var 17 år igen, hahah!


Idag så fick jag också ett paket ifrån Sverige, från min fina vän Malin F. En väldigt fin överraskning! Tack så mycket vännen! Tänker på er alla där hemma och saknar er! Men tiden går väldigt snabbt, jag har redan varit här i en 5 måndader!


Kramen!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Spännande, vad fick du i paketet då?

Kan du inte komma över hit på en helg semester? Jag vill! Jag vill! Åhh vad jag längtar att stå vid sidan av Göteborgs varvet när du springer där och svettas och jag står med en drink i handen :D

2010-01-24 @ 21:23:19
Postat av: Maria

Jag vill oxå att du ska komma hem =) Jag följer gärna med dig o springer runt i gbg så kan i vinka till ullebulle på sidan :D Nu blev jag oxå nyfiken, vad var det i paktet? PUSS

2010-01-26 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0