Varför inte?!

Jag har nu tack vare Becc gjort mig ett löpningsschema fram till vecka 10.

Hur gick detta till?
Jo det började med att jag skrev hej till henne på msn och sen så började vi prata om Stockholm Halvmarathon, det lätt roligt och Becc peppade mig till det och kommer förhoppningsvis göra det när jag kryper och spyr över mållinjen. Så nästa vecka ska jag sätta igång med löpträningen på allvar! Vi kom fram till att jag måste ha något ha se fram emot när jag kommer hem till Sverige igen och varför inte springa två mil runt i huvudstaden med några goda vänner! Livet är fullt utav utmaningar! Go for it.

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Becc

Jeeeeej! :D De blir KUL!

Puss!

2010-01-16 @ 08:57:17
URL: http://becc.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vad spännande! Synd att du inte är hemma,då skulle vi kunna träna tillsammans =) Jag vill så gärna komma igång med löpningen...men det är en massa snö ivägen =( Puss och lycka till!

2010-01-20 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0