Mot Sverige!

Nu ska vi gå och äta en sista frukost här i USA. Sen kommer taxi bilen och hämtar mig och Emma och alla våra väskor, vi reser tungt. Hahah! Vi kommer komma hem på söndag runt lunch. Ni är mer än välkomna att komma hem till mig på söndag kvällen efter 17.00. Vi syns snart! :)

OC! Love it!

8 juni!

Då har jag mindre än 20 dagar kvar i USA. Väldigt blandade känslor ska jag säga. Men jag har nu bestämt mig för att njuta varje dag som är kvar! Bara massa glädje! Ska försöka! Pajar nog redan ikväll, ska säga hej då till min goda vän Jessi som åker tillbaka till Australien i veckan.

Min planering för tiden som är kvar
9-14 juni
, kommer jag åka till April som bor vid havet, det blir bad, party, solning, vänner, drinkar och en massa skratt!

14-16 juni,
sista dagarna med värdfamiljen, kommer att bli tufft att säga hej då. Tjejen sa häromdagen att jag är som hennes storesyster som hon inte har och att hon kan berätta sina hemlisar för mig!

16-21 juni,
sista dagarna i Baltimore kommer jag att bo hemma hos Margot och John. Kommer vara grymt jobbigt att säga hej då till dem med, men som tur är kommer Margot till Sverige i början utav juli och hon planerar in ett besök till Västerås. Lycka!

21-26 juni,
åker jag upp till NEW YORK och möter upp Emma, vi kommer att rocka i denna underbara stad tillsammans med Sofia! Fira midsommar, turista, drinkar, shopping, umgås, bara njuta utav livet helt enkelt!

26-27 juni.
Flyger hem till gamla Sverige igen! Tur att jag har en god väns axel att luta mig emot!

Hershey Park!

Jag klarade gränsen, jag får åka ALLA karuseller!

Matilda var lite nervös, men inget stoppar oss!

Den roligaste karusellen på hela dagen! Och galnaste!

Sista dagen i Vegas!

Shit, vad tiden går snabbat. Men gud vad skoj vi har haft. Vi har verkligen försökt att hinna med allt, men 5 dagar är alldeles för lite i denna stad. Vi har träffat en massa trevliga typer, spelat black jack (ej med våra pengar som tur var, tanken på att vi förlorade), festat, åkte limo och hummer, pool part, festat på 56 våningen, vandrat upp & ner på The Strip, och en massa mer! Vill inte riktigt lämna den staden, men det finns kvar som tur är, bara att spara pengar så vi kan ta oss dit igen.

Denna bild får avsluta vår resa från Las Vegas. Har man chansen att åka dit, ta den!
Du kommer inte att ångra dig!

Lördag, Lördag, Lördag!

Ingen pool idag, vi tog en sista promenad runt The Strip. Köpte lite turistgrejer, lunchade och gick runt i hotellen. Maffigt värre! Sen vart det på med partyhumöret igen. Denna gång åkte vi till Matildas svenska kompis som också var i Vegas. Men de bodde lite finare på 56 våningen, grym utsikt. Kommer att sakna denna stad så sjukt mycket. Vi fortsatte partandet ner till The Bank, där grabbarna hade ett eget borde. Det blev drinkar och dans hela natten igen.

Hotellet.

Utsikten från grabbarns hotell, man kan se vårat hotell, pyramiden.

Och sen kom fredagen.

Det blir allt svårare att ta sig upp från sängen.

Denna dag åkte vi till en annan pool, där vår nyfunna vän var så snäll och bjöd på drinkar hela dagen. Var väldigt skönt att bara ligga och sola medan en annan kom med drinkar och bra musik var det där med. Vi gillar den poolen skarpt! Vi tog oss tillbaka till hotellet för att ännu en gång göra oss iordning för kvällen. Kvällen började med att titta på Bellagios fina vatten konstverk framför Eifeltornet, eller vad man ska kalla det. Sedan bar det ut för att dansa igen, hela natten lång!

Torsdagen

Efter några timmars avslappning vid poolen så gav vi oss ut på en promenad. Vi tog en sväng runt på The Strip, vi kollade även runt i några maffiga hotell. Det är sjukt stora hotell och väldigt fina. Vi hittade också en bergodalbana som gick runt ett hotell, åå herregud vad snabbt den gick, sjukt skoj! Skrattade hela vägen. Vi hann med en powernap innan vi begav hos ut för att dansa igen. Denna kväll hann vi med 2st och vi åkte även limousin tillbaka till hotellet. Nu är det många blåmärken och skavsår på fötterna. Men det stoppar inte oss!

Den lilla läsken ;)

Kramen!

Första kvällen/natten i Vegas Baby!

Efter att ha jobbar några timmar på dagen och sedan suttit på ett plan i över 6 timmar. Så var vi lite slitna. Men så fort vi gick in i Hotellet Luxor, så mötes vi av alla partysugna och super glada människor. Så det var bara att gå upp rummet och dra på sig första party klänning och sminka sig, så man såg lite pigg ut i alla fall. Sen vart det dans hela natten lång. Ååå fasiken vad skoj vi hade, träffade massa med roliga typer. Ena konstigare än den andra, härlig blandning. Massa skratt som ni kan förstå!

Vi trivs som fisken i vattnet i denna stad!!!!