8 juni!

Då har jag mindre än 20 dagar kvar i USA. Väldigt blandade känslor ska jag säga. Men jag har nu bestämt mig för att njuta varje dag som är kvar! Bara massa glädje! Ska försöka! Pajar nog redan ikväll, ska säga hej då till min goda vän Jessi som åker tillbaka till Australien i veckan.

Min planering för tiden som är kvar
9-14 juni
, kommer jag åka till April som bor vid havet, det blir bad, party, solning, vänner, drinkar och en massa skratt!

14-16 juni,
sista dagarna med värdfamiljen, kommer att bli tufft att säga hej då. Tjejen sa häromdagen att jag är som hennes storesyster som hon inte har och att hon kan berätta sina hemlisar för mig!

16-21 juni,
sista dagarna i Baltimore kommer jag att bo hemma hos Margot och John. Kommer vara grymt jobbigt att säga hej då till dem med, men som tur är kommer Margot till Sverige i början utav juli och hon planerar in ett besök till Västerås. Lycka!

21-26 juni,
åker jag upp till NEW YORK och möter upp Emma, vi kommer att rocka i denna underbara stad tillsammans med Sofia! Fira midsommar, turista, drinkar, shopping, umgås, bara njuta utav livet helt enkelt!

26-27 juni.
Flyger hem till gamla Sverige igen! Tur att jag har en god väns axel att luta mig emot!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nedräkningen har börjat. Vi ses snart!!!!

2010-06-09 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0