Mars Månad

Mars månad har varit helt underbar! Det har varit varmt och en massa sol. Vilket ledde till att alla kom ut från sina kryp in, där de har gömt sig under de dystra vinter månaderna.  Även jag och mina vänner har hittat ut bland folket. Vi har hittat några trevliga pubar/kroger där stämningen alltid är på topp och alla är så glad. Livet känns så lätt och jag är så glad! Livet leker just nu! Och det bästa med mars månad är att de sista dagarna kommer att spenderas med världs bästa AnnaC, hon kommer redan imorgon, kom ihåg att jag räknade dagarna i början och då var det en 55 dagar nu är det bara 1 dag kvar! Fattar inte att hon kommer imorgon, lördag!

 

Min fina vän Lina har också tagit med mig på en visning utav hennes fina lägenhet i veckan, vi hann också med en härlig lunch på Vivaldi. Tack så jätte mycket vännen min, kändes verkligen som om jag var hemma över en dag med dig! Du gjorde min dag!



Kramen!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var härligt att ha dig på besök... om det dessvärre bara var i tanken!

Ser fram emot att få hem dig... USA får inte låna dig mycket längre nu!!

PUSS!!!



LOVE YOUUUUU!

2010-03-27 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0