Min helg!

Thirsty Thursday
Jag och April begav hos på en pubrunda vi hann med 4st pubar innan klockan sprang iväg ifrån oss. En grymt bra kväll! Måste göras igen!

 

Fredag
Laddade om batterierna under dagen för att sedan åka iväg och titta på lokala band. Banden var hur bra som helst. Vill också kunna sjunga och spela instrument. Men jag får nöja mig med att jag kan klappa händerna och jag är en jävel på att lyssna. Haha.

 

Lördagen
Känns som söndag. Blev en shoppingdag med Jessi och självklart avslutade vi med Cheesecake factory. På kvällen fanns det inte så mycket energi kvar så det blev att titta på Dr House innan jag somnade så gott.

 

Idag, söndag
Sovmorgon! Solen skiner och det är en 12 grader ute. Min plan är att köpa med lite fikabröd och hälsa på bästa Margot och John, hoppas att de har tid med mig. Annars får det bli en kaffe och en bra bok i solen! Det funkar också. Se om det finns någon energi för att ta en sväng till gymmet, men det är tveksamt!

 

Hoppas att ni också hade en toppenhelge som mig!

 

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0