En helg med värdfamiljen + 5 extra ungdomar.

Japp ni hörde rätt, denna helg spenderade vi nere i Virgina, Williamsburg Busch Garden för att fira Ts födelsedag. Tidig lördags morgonen packade jag in de 4 tjejerna i ”min” bil och grabbarna i den andra, så bar det iväg. Efter en fyra timmar så stod vi framför Busch Garden och alla deras bergodalbanor. Jag och tjejerna var redo att testa alla, och de gjorde de. Jag avstod från vatten grejerna, för i slutet i dem var det ett stort vattenfall i dem. Var för bekväm för att gå omkring blöt hela dagen. Vuxenpoäng. När vi hade testat allt åkte vi till hotellet och det var inget litet hotell, man kunde hitta allt där inne. De hade en waterpark inomhus med, så där spenderade ungdomarna kvällen, medan en annan tog det lugnt.  Söndagen var ännu en resdag med massa trafik men det rullade på bra.

Om två dagar åker jag och Matilda till LAS VEGAS! :D LÄNGTAR SOM FASIKEN!

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0