...

Tycker om torsdagar. Denna torsdag börjades med att jag, April, Sandy och barnen åkte iväg för att bruncha och sedan mathandling. Ingen jobbig jobbar dag som ni förstår. Så nu har jag ”jobbat” klart för denna vecka. Imorgon är jag ledig och då ska jag ta bussen upp till NER YORK för att möta upp min världsbästa MAMMA! Men först ska denna torsdags kvälls spenderas med Matilda, vi funderar på bio och popcorn. Kanske hinner med en sväng till Coldstone (bästa glassbaren)med, skulle inte vara helt fel. Lika bra att vänja kroppen inför helgen, haha. Jag har också försökt att packa nu medan jag väntar på Matilda. Det är inte det lättaste ska jag säga. Har nu packat en väska som mamma ska ta med sig hem + kläder för helgen. Kan säga att det inte ser ut som jag har tagit något ut mina garderober eller lådor, hur fasiken ska jag få med mig allt hem, det undrar jag!

 

Nu hoppas vi på massa solsken och skratt hela helgen igenom, som om jag har längtat efter denna helg!

 

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0