Födelsedag & fullt hus

Dagen började att jag nästan försov mig, men jag hann öppna mitt fina grattis kort från mina älskade mormor och morfar, tack. Sedan bar det iväg för att jobba. Tog med mig Logan till, the little gym och sedan hade vi en mysig lunch. Tog en sväng förbi posten, och där låg det ett paket till mig, till mig!  I paketet låg det en ur snygg scarf, gott svenskt godis och det vackraste födelsekortet. Så glad! Tack mina fina vänner Mimmie, Lina och Linda! Det gjorde ni bra =). Hämtade sen upp ”mina” värdbarn och då blev det läxläsning och självklart tacos (vi äter det alltid på tisdagar). Värdpappan hade bjudit över sina släktingar för tårta och glass för att fira min födelsedag och värdflickans på torsdag. Massa barn och vuxna. Sedan knackar det på dörren igen är där står mina fina vänner med en svensk jordgubbstårta, vilken överraskning. Har så fina vänner här, skulle inte klara detta utan er! Ni gjorde min dag, och alla ni där hemma. Har nog aldrig varit så populär på FB haha ;).


Tack så mycket alla mina fina vänner runt om i denna värld! Saknar er så!
Kramen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vilken härlig födelsedag! :)

Grattis så jättemycket en dag försent!

Pussar och kramar! Längtar tills du kommer hem.

2010-05-05 @ 11:38:03
URL: http://anosia.webblogg.se/
Postat av: Din Thilén

Malin kom hem nu :) Saknar dig!!!!!!!!!

2010-05-05 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0