Snart 23!

Jaha, imorgon kommer man bli 23 år. Se hur denna födelsedag kommer att bli. Kommer iaf inte vara någon som sjunger eller kommer med frukost på sängen (Snickers pannkakorna var ju underbar). Jag som alltid brukar göra något när jag fyller år alltifrån, fika, gå på bio, bli kidnappad, picnic i New Zeeland, festa som bara den eller bara en mysig middag med mina fina vänner! Men detta år blir det inget, jag jobbar. Och om jag ska vara ärlig så tror jag att värdfamiljen kommer att glömma bort att jag fyller, så det blir en vanlig dag med läxor, tacos och läxor igen. En vanlig tråk tisdag! Men det gör mig inte så mycket.

Jag har ju mina fina vänner här i USA! Och Margot och John såklart, så detta kommer att bli en toppen vecka! Så kommer det att vara sol och en 30 grader, så jag ska inte klaga! :)

Kramen!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna sandberg

Grattis på 23- årsdagen Malin!!



Ha en riktig mysig dag! kramar från Anna o Håkan med familj!!!!

2010-05-04 @ 08:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0